Reklamacije

Poštovani kupci,

Kako bismo vam omogućili brzo i učinkovito rješavanje problema, važno je znati kako pravilno podnijeti reklamacije, koje su mogućnosti u okviru jamstva, te koji dokaz kupnje morate imati uz sebe.
U nastavku donosimo sve informacije na jednom mjestu.

Iznimno je važno imati na umu da se reklamacije priznaju isključivo uz predočenje računa i jamstvenog lista kao dokaz kupnje.

Kako prijaviti reklamaciju

Reklamaciju možete prijaviti:

  • Telefonski: od ponedjeljka do petka, od 8 do 16 sati na broj 021/645 664

  • Putem e-maila: info@mitella.hr

Molimo vas da u prijavi navedete:

  • Vaše osobne podatke

  • Broj računa

  • Kontakt broj

  • Fotografije oštećenja (kako bismo lakše procijenili oštećenje i ubrzali proces eventualne narudžbe dijelova od dobavljača)

Uvjeti i trajanje jamstva iskazani su na jamstvenom listu ili na računu proizvoda.
Svi klima uređaji imaju tvorničku garanciju u trajanju od 1 do 3 godine.

Važno:
Ako montažu klima uređaja nije izvršila osoba ovlaštena od strane proizvođača, prodavač niti proizvođač ne snose odgovornost za eventualne kvarove i nedostatke.

Naša preporuka: koristite usluge naših servisera kako biste dobili potpunu uslugu i jamstvo na uređaj i na montažu.

Jamstvo ne pokriva kvarove nastale uslijed:

  • Nestručnog rukovanja

  • Mehaničkih oštećenja

  • Djelovanja više sile (npr. udar groma, poplava, požar...)

Povrat proizvoda

Mitella d.o.o. ne odgovara za pogrešno naručene proizvode. U slučaju povrata ispravnog proizvoda:

  • Kupac snosi manipulativni trošak od 10% vrijednosti vraćenog proizvoda

  • Proizvod mora biti u originalnoj, neoštećenoj ambalaži, s potpunom dokumentacijom i svom pripadajućom opremom – u stanju u kakvom je isporučen

U suprotnom, povrat neće biti odobren. Trošak transporta snosi kupac.

Online rješavanje sporova

Prema Uredbi Europske komisije br. 524/2013 o online rješavanju potrošačkih sporova, dostupna je Platforma za ORS.
Ova platforma koristi se za prekogranične potrošačke sporove.

Za sporove između potrošača i trgovaca unutar Republike Hrvatske, ova mogućnost još nije dostupna dok se ne uskladi s domaćom regulativom.

Materijalni nedostaci – obavijest potrošačima

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, članak 43. stavak 2., obavještavamo kupce o odgovornosti prodavatelja za materijalne nedostatke proizvoda u slučaju kupovine na daljinu (internet trgovina)

Materijalni nedostaci za koje prodavatelj odgovara

(1) Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. (2) Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. (3) Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka. (4) Ne odgovara se za neznatan materijalni nedostatak.

Kad postoje materijalni nedostaci Nedostatak postoji:

1) ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet, 2) ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata, 3) ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane, 4) kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti, 5) ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.), 6) ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji, 7) ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.

Nedostaci za koje prodavatelj ne odgovara

(1) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati. (2) Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari. (3) Odredba stavka 2. ovoga članka ne primjenjuje se na ugovore koje fizička osoba kao kupac sklapa izvan svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti s fizičkom ili pravnom osobom koja kao prodavatelj djeluje u okviru svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti (potrošački ugovor). (4) Ali prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostat­ke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.

Pregled stvari i vidljivi nedostaci

(1) Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada. (2) Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada. (3) Ako je kupac otpremio stvar dalje bez pretovara, a prodavatelju je pri sklapanju ugovora bila poznata ili morala biti poznata mogućnost takve daljnje otpreme, pregled stvari može biti odgođen do njezina prispijeća u novo odredišno mjesto, i u tom slučaju kupac je dužan prodavatelja obavijestiti o nedostacima čim je po redovitom tijeku stvari mogao za njih doznati od svojih klijenata. (4) Kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.

Skriveni nedostaci

(1) Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja. (2) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci. (3) Kod prodaje rabljenih stvari ugovorne strane mogu ugovoriti rok od jedne godine, a kod trgovačkih ugovora i kraći rok. (4) Ugovorom se mogu produljiti rokovi iz stavka 2. i 3. ovoga članka.

Hvala vam na povjerenju! Više od 10.000 zadovoljnih kupaca i 11 godina s vama.

 

Shopping Cart

Upit o proizvodu

X
Scroll to Top